onsdag 8 juli 2015

Presentation av ponnyerna

Min vackra Vekara.
Jag känner det är riktigt roligt att blogga igen efter en bra tids paus. Bara man verkligen sätter sig ner och skriver tar det ju inte så värst länge ändå, bara inspo infinner sig vill säga.

Imorse blev jag så skrivsugen så att jag ville göra en sida och börja presentera alla mina djur här, så började nu med en sida med mina ponnyer på som nämns ofta i bloggen  och syns dessutom mer än mig själv ^^
Här är länken till deras egna presentationssida som jag gjorde imorse. Presentation: Mina ponnyer

På tal om ponnyer kom jag nyss in från ponnyerna, Diva och Vekara har blivit ridna nu imorse och det funkade bra. Diva var riktigt duktig, Vekara tyckte det hela blev snabbt tråkigt och första gången som man verkligen såg att hon inte alls ville på slutet så det var bara att avsluta före hon blir riktigt led.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv