onsdag 8 juli 2015

Packa väska inför Malung

Bild lånad från google
Här hos oss vankas det snart resa och jag väntar faktiskt på att få åka iväg till Sverige en vända, känns som att man måste vänta i en evighet före man slipper iväg, men så är det alltid med resor.

För de som missat så ska vi altså besöka Dansbandsveckan i Malung.Vi har ju aldrig besökt dethär evenemanget förut och det ska bli en rolig grej, både jag och sambon tycker det är ganska roligt att dansa, mest jag skulle jag nog säga och det är ju inte precis nattklubbsdans dethär så det är lite av en utmaning mellan varven att inte kliva den andra på tårna. Jag tenderar att ha ett extra ben känns det som. Jag har iallafall tänkt att delta med sambon i Tony Irvings danskurs, den ni! Klicka här om du vill se mera vad som händer i Malung på dansbandsveckan.

Väskan är iallafall så gott som färdigpackad. Det är svårt att veta vad man ska ha med sig i klädväg då man inte vet hur vädret blir, just nu ser det inte så lyckat ut.... Mulet och med regnskurar så hoppas man inte flyter iväg med tältet... bokstavligen.

Mycket annat som ska ställas före här hemma, ponnyerna brukar jag alltid se till att har en liten checklista åt sig, samma med katterna, hunden, och marsvinen. Men det är småsaker. De som sköter har gjort det förut så det går på rutin det mesta.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv