lördag 4 juli 2015

Mockat i tre timmar

Min vackra ponny Canikas Goldie. Bidragit
med skit och slit idag. ^^,
Nu har jag varit ute i tre timmar och mockat MINST 10 kärror med skit ur hela hagen, plus att jag fixade spån i båda vindskydden. När jag var i "skogshagen" så tyckte nog myggorna jag blev lite väl aptitlig så hämtade både myggspray (som annars är en ny sort som har en riktigt fräsch doft, kunde lugnt användas som deodorant) och min mygghatt. Min mygghatt är extremt ful och den som har gjort den var nog inte riktigt smart eller så har denne inte träffat på mygg, för tyget som är mitt på huvudet är så tunt att mygg slipper genom det, men slapp iallafall att ha dem i ansiktet.

Iallafall, nu tre timmar senare är jag lagom sunkig och hungrig. Skulle behövas fixas ihop lite mat här nu då, ikväll är planerna för tillfället noll. Men tror det blir en skön hemmakväll istället med sambon och tidigt i säng. Jag sov inte allt för bra nu imorse när jag kom hem, pga kelsjuk katt och ett lite för varmt sovrum.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv