lördag 4 juli 2015

Godmorgon mitt i dagen !

Bild från "vår" villa, tänkte visa flera bilder då jag fotade
en del på midsommardagen men de är försvunna..?
Godmorgon mitt i dagen får man säga här, vaknade för cirka en timme sen efter att ha jobbat nattskifte och natten gick undan och hann inte bli trött förrän vid sex tiden, och slutade klockan sju så det var riktigt bra.

Igår var en riktigt fin dag och passade på att ligga i solen och njuta några timmar, helst av allt skulle man varit vid vattnet men så blev det inte, fick springa in och ut mellan varven för att svalka av mig. Jag ska faktiskt försöka ta tid till mig och njuta och inte bara yra omkring varje dag. Och nu har dessutom sambon fått semester vilket är underbart.

Idag hade jag först tänkt en villatur,
men mulet som det är så blir det säkert mot kvällsidan, om inte det börjar regna förstås. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv