torsdag 9 juli 2015

En klapp på axeln

Får ge mig en klapp på axeln ikväll, drog med mig A på ett bodybalance pass nu ikväll vid Studio Z och nu är man riktigt ut töjd i alla kroppsdelar känns det som. Jag borde ta mig tid att hitta ett "avslappnande" träningspass som är bra för stress, sen jag inte går på Shiatsun mera eftersom hon flyttat så saknar jag verkligen detdär att bara ligga och andas en timme och ha det lugnt och skönt. Jag saknar nog allra mest min massör och vän, det är något som verkligen fattas.

Jag skulle gärna vilja bli masserad en gång i månaden, men gärna lite med samma stil som Shiatsun, dv.s lugn musik, lugn människa och inget babbel under massagen. Och gärna en som kan ta upp låsningar ur min kära rygg. Om någon vet bra massör som passar in på detta så ge gärna tips! I pedersöre/jakobstadstrakten skulle denne behöva finnas. 

Nu blir det lite film time, och sambon har satt på grillen utomhus så det ser bra ut. ^^,

Inga kommentarer:

Bloggarkiv