måndag 20 juli 2015

Borta bra men hemma bäst ?

Provisoriska lösningar, nytt förtält med en pressening, vattentätt
tält med en pressening, grillen fick nya hål i botten för bättre
drag, och dessutom fixade vi värmepannan i husbilen på plats. ^^

Nu är vi sen igår hemkommna från Malung, dansbandsveckan, och vad jag har haft kul! Dethär var den roligaste resan jag och sambon gjort, vi har dansat varje kväll till fantastiska dansband, träffat nya vänner och njutit av varje dag till fullo! Jag har skrattat så mycket att jag har fått ont i magen och tänkt att man kan säkert skratta ihjäl sig om man riktigt vill. Vädret har inte varit det bästa, men det är redan bortglömt, och tiden har gått otroligt fort. Tältet höll dessutom störtregn och jag har åkt på en dunderförkylning av att sova svettig i ett tält i +6 grader.

Ja, och vem vet, kanske vi styr kosan mot dansbandsveckan nästa år också ? Iallafall har vi mött två nya fina vänner att spendera tid på danser med från och med nu. [v]

Borta bra men hemma bäst brukar man säga, men man har varit runt människor en vecka, varit näst intill översocial så nu känner man sig riktigt ensam och jag har svårt att tagga ner från den sociala biten. Blir att sysselsätta sig här hemma istället nu med diverse saker, mycket tvätt som hänger på tork som ska vikas undan och förkylningen ska kureras.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv