torsdag 5 februari 2015

Förlovning, och vad händer nu ?

Hej på er alla bloggläsare! Nu är jag tillbaka, bloggen har legat åt sidan i flera dagar nu redan och nu är det minsann dags att uppdatera läget.

Förlovningskalaset och festen har varit och farit och det var en riktigt fin dag! Det var en massa folk som kom och vi fick många fina presenter. Bla. nya muminmuggar, köpkort till S-kedjan, resepengar, presentkort till Katarina Maria, äktenskapskurs os.v. Äktenskapskursen hade jag hoppats på lite i smyg, och svägerskan prickade rätt, och jag blev så otroligt glad!
Det var en intensiv dag med släktingar, och grannar på dagen från 13.00 - 16.15, och sen kompisar i huset från 18.00-00.00. Jag kan säga jag sov gott den natten och vi snoozade till klockan 12.30 dagen efter.

Just nu har vi badrumsremont på g här inne hos oss. Badrummet där vi har duschen ska fixas upp och det är nödvändigt då det minsann har blivit rejält slitet. Så nu snurrar tankarna fullt på badrumsinredning, kakel os.v. Det kommer nog bli riktigt snyggt!

Nu ska jag ta en morgonpromenad med Lady, och sen är det jobbet som kallar. Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv