fredag 6 februari 2015

Sex i simhallen??

Jag och I har lite för vana att simma regelbundet, nu är det en tid sen vi har varit faktiskt men de flesta gånger så råkar vi ut för ett och annat när vi besöker simhallen. Är det inte raggningssugna män eller kvinnor så är det något annat, men igår toppades det nog.

Vi kom dit ca. 10 före 8 och noterade direkt att där fanns ett par i bubbelpoolen som myste ensamma ganska intimt. Vi tänkte nu inte desto mer på det utan simmade fram och tillbaka med lite pauser mellan varven, svårt att simma då det mittiallt blev smockfullt i poolen. Men vi hann med en kilometer på kanske 30-40 minuter ? Vi gör alltid så att först simmar vi, sen far vi i terapibassängen (eller barnbassängen om man vill kalla den det) och plaskar där en stund för att sen avnjuta 15 minuter i bubbelpoolen.

Vi gick förbi bubbelpoolen igen och ännu satt paret där och myste intimt, men vi noterade att de också satt där och drack gott dessutom. Vår första tanke var om de hade hyrt poolen för vi har aldrig sett någon dricka i simhallen och dessutom inte på en Torsdag. Men eftersom det inte var någon skylt upphängt så blev ju jag lite irriterad. Jag skulle ju också få min tid i bubbelpoolen, har jag betalt att komma in till simhallen för att simma ska jag också få mina 15 minuter i bubbelpoolen bara det finns rum i den så att säga.

Jag klampade iväg till bubbelpoolen, och på samma gång jag kom dit kom också en kvinna och sa till dem att de inte får dricka här i simhallen och att de måste föra bort alkholen till omklädningsrummet. "Joodå, svarade de. Vi ska göra det. "
Vad tror ni hände, absolut ingenting. De fortsatte att sitta där och skratta och fnittra förtjust och tittade surt på mig där jag satt. (Kan upplysa om att jag tog mig dit med lite våld, inte lätt när någon sitter på flit före) Att de dessutom tog upp mer än halva bubbelpoolen var inget problem heller, jag satt där på min lilla ruta och jag hade inte en endaste plan på att flytta mig.
Återigen kom en ny badvakt, och sa att nu måste de föra bort alkoholen, annars tar de den till recpetionen. Detta var fem minuter efter första tillsägelsen. "Joo, vi är på väg sa de. Vi ska bara sätta på henne KJOLEN först"...
Då gick det upp för mig att där satt jag, antagligen i en bubbelpool full med KROPPSVÄTSKA. Simmande spermier, jo men hoppsan hejsan. Och på samma gång kommer I till bubbelpoolen och eftersom mannen inte kunde/ville/tänkte flytta på sig dyker hon rätt ner i min famn och vi skrattar högljutt och mannen tittar riktigt äcklat på oss. Kanske vi var lesbiska ??

Den tredje tillsägelsen kom en minut efter, inget hände, och sen den fjärde och DÅ tog badvakten bort påsen med drickat i och mannen som satt i poolen rusade upp och ropade alla de sorters svärord han kom på åt badvakten. Mannen rusade sen vidare till omklädningsrummet och kvinnan följde strax efter, efter att hon stått och bortförklarat en massa till badvakten.
Sa till badvakten att det är bäst ni sanerar denhär poolen efteråt, och jo det godkände han nog att kanske var bäst.

Jag hoppas verkligen inte jag behöver se dem där flera gånger. Jag har absolut inget emot att se när någon pussas och myser lite i simhallen, men det finns en verkligen en gräns för vad som är ok och inte.

1 kommentar:

Emelie sa...

Men usch va äckligt och respektlöst mot andra människor :s

Bloggarkiv