onsdag 7 januari 2015

Hopes and dreams

Godmorgon !
Gårdagen var isandes kall och städade undan julen här inne hos oss, och nu känns det riktigt tomt och ödsligt här. Det har varit riktigt mysigt med alla tomtar och ljus här och där, men med tanke på att jul är över betyder det att det snart är sommar igen. YES!!

Just nu har jag höga förhoppningar, sitter som ett barn på julafton och är alldeles pirrig. Något nytt ska eventuellt hända i mitt liv. En förändring, och jag kommer inte berätta vad det är förrän jag har allt på klart och om det blir till nånting. Och detta handlar varken om att bli gravid eller giftermål så ni vet. Utan något helt annat. 

Nu ska jag börja ställa iväg mig mot jobb
, först ska jag gå runt hagen så jag ser att allt är ok, det blåser mer idag så vill inte att något nytt träd ska ha fallit ner och förstört mera eltrådar, och temperaturen visar på -1 grader.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv