onsdag 7 januari 2015

Ny telefon.. ny användare

En sån har jag haft, fast den var gul.
Altså, jaa-a. Jag känner mig som en pensionär... jag har skaffat mig min allra första touchtelefon... och guess what. Jag vet absolut INTE vad jag håller på med.

Simkortet som jag har är för stort då det är från ljuva 90 talet så jaa-a.... jag kan inte göra ngt annat än surfa hemmavid på den för tillfället, och det lär nog vara så ett bra tag till för något nytt simkort lär jag inte få ännu på två veckor då mitt abonemang står under mammas namn. Och mamma är på andra sidan jordklotet, eller rättare sagt i Mexico.

MEN, jag hinner ju öva mig före jag tar den i bruk på riktigt, och tja... jag kommer knappast bli proffs över en natt. Och mina fingrar känns som stora knackkorvar när man ska peta på alla små bokstäver, men man vänjer väl sig.

Och... nu är jag med igen. I nuet. Inte back in the days.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv