fredag 2 januari 2015

Alla dessa fantastiska bilder

Alla dessa fantastiska bilder, det är helt amazing vad jag har underbara vänner som vill fota mina ponnyer. Just nu håller jag på med att börja sätta ihop en ny fotobok för ponnyerna och det är helt fantastiskt vad jag har fina foton, och speciellt av Diva som blivit fotad i mängd och massor på alla tävlingar. Tusen tack alla fina ni som har fångat så bra ponnyerna på bild och redigerat samt skickat dem till mig. OBS! Detta är bara 2013 bilder, 2014 kommer i en skild mapp och fotobok sen som jag inte ännu sorterat upp. Mycket jobb med dethär kan jag säga!

Jag kommer ha minnen för livet med dessa foton, jag önskar jag hade haft såhär bra kamera förr när jag var "ung" och hade min sköthäst Leli hemma i byn, vilka fina och många kort jag skulle ha haft med mig då idag. Tur att minnena lever kvar.




Inga kommentarer:

Bloggarkiv