lördag 8 november 2014

Nytt golv

Igårkväll efter att vi hade varit till Fammos så började vi med att måla sista varvet på fondväggen och sätta ner golvet i nya sovrummet, och det ser så bra ut. Precis som jag hade tänkt mig, och alla inredningsdetaljer kommer verkligen att vara passande i rummet sen. Nu är det snart bara att åka iväg och köpa en säng.

Inatt har jag åter haft mardrömmar om måndagen. På måndag ska nämligen två visdomständer ut och inatt drömde jag återigen att jag fick ta en gammal tandläkare som var riktigt ryslig. Jag undrar om jag har gråtit i sömnen för det känns lite så. Jag gillar verkligen min tandläkare, hon är riktigt bra med de som har tandläkarskräck, hon förklarar bra och tandsköterskan är super också. Jag rekommenderar varmt Slotte tandklinik till alla.

Idag ska jag ha hit systersönerna halva dagen, och det ska bli roligt. R får vara ute och jobba tillsammans med sambon tror jag, och lilla C får vara tillsammans med mig. Katterna är verkligen bra underhållning för lilla C, han är väldigt fascinerad av dem och Lilli som är så snäll älskar att mysa tillsammans med honom på golvet. 

2 kommentarer:

Therese sa...

Hej! Jag går till samma tandläkare och har gjort i flera år! Hon är riktigt bra eller båda dom som är där är riktigt bra! Min man går också dit och hade innan inte varit till tandläkaren på flera år pga tandläkarskräck. Nu gillar han tandläkaren efter att jag rekomenderat min tandläkare åt honom så jag håller absolut med dig! Dessutom drog jag ifjol ut två visdomständer just där och det gick riktigt bra så du har nog inget att oroa dig för! :)

__Prenses sa...

Ska försöka att inte oroa mig. ;)

Bloggarkiv