fredag 13 juni 2014

Läkarbesök

Igår var jag på läkarbesök och det gick minsann undan. Jag kände mig mera som ett flingpaket som blev inspekterat om det duger att sättas i Prisma hyllan eller om jag är en -50% produkt. Dock var jag nog av bättre kvalité, trots att jag har lite överböjliga leder så ok stämpel fick jag och mitt intyg fick jag föra till nya jobbet. Så nu var det bara att börja jobba då minsann.

Jag var också på läkarbesök med ponnyerna, eller rättare sagt tandläkarbesök. Läs mer om det här:
livetmedponnyer.blogspot.com

Jag passade också på igår att vara till biblioteket och låna två nya böcker att läsa, och två resetidningar med bla. ett stort reportage om grekiska öar. Kan säga jag börjar bli ressugen..

Nu för en stund sen hade jag fått mail om att två av mina vykort har kommit fram till Nederländerna och Tyskland. Så nu är det bara att vänta på att få något eget vykort i lådan hoppas jag.

Idag har jag en del utearbete jag behöver få gjort, så nu ska jag minsann hoppa i kläderna och börja på.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv