tisdag 10 juni 2014

Semester!

Inleder andra dagen på min semester nu, och det känns inte som jag riktigt kommit in i semesterkänslan ännu. Jag tror det är bara en lååång helg.

Igår for dagen i att göra absolut ingenting. Eller nånting gjorde jag ju visst, jag tog en promenad från morgon med Lady. Moa kom hit på besök och jag bjöd på mat, samt att vi var ute och skrittade av ponnyerna i ett härligt duggregn. Vi njöt allihopa av att vara lite småblöta.
På kvällen var jag uppe i pysselrummet och försökte få ordning och reda på saker och ting, och det blir nog av minsann, men det tar sin tid. Hann pyssla lite vykort och hoppas snart på att jag ska få ngt i min postlåda via postcrossing.

Idag har jag hunnit ta en promenad med Lady igen. Matat marsvinen, och pratat en stund med svärföräldrarna. En diskmaskin är tvättad och nu är också både bastu och duschutrymmet skrubbat upp med tallsåpa så nu är det minsann rent och fräscht där.
Jag har ju en lista med saker som jag borde få gjort, men jag tar det med ro. Och så har jag ingen klocka att ringa heller, och försöker att inte flippa ur när klockan är 8.30 och jag inte har vaknat tidigare.




Inga kommentarer:

Bloggarkiv