lördag 31 maj 2014

Ska man bli gammal och klok måste man vara ung och galen.

Igår blev planerna ändrade från höger och vänster och upp och ner, men till slut blev det så att jag, J och M träffades och for ut och käka något i stan. Det blev autogrillen och det var faktiskt riktigt god mat, jag blev imponerad så rekommenderar att pröva stället om du inte har gjort det.

Sen efter det blev det en tur både till netti och O´learys. Mötte flera vänner och bekanta, men ingen feelis fick man direkt för något dansgolv så cruisade på slutet runt i en lite bättre bil än vad jag har kan vi säga och fick skjuts hem, så klockan 2.00 var jag hemma. Och det var riktigt lagom.

Jag hade trott jag skulle ha sett mer folk som var ute och firade examen, för det var minst sagt håll igång då vi var ute på vår examensdag för några år sen. Oj vad det var roligt, jag skulle kunna spola tillbaka kvällen x antal gånger för uppleva det igen. Alla var verkligen superglada över sina papper och mössorna på huvudet. Och festen forsatte hela natten lång med andra likasinnade i jeppis och sen så dagen efter hade jag examenskaffe. HUR dum får vara egentligen, festat hela natten och så sen har man bjudning dagen efter.. Jag var minst sagt INTE fräsch och pigg, och sen på kvällen var det dags för utgång... IGEN.  Men som de säger, ska man bli gammal och klok måste man vara ung och galen.




Inga kommentarer:

Bloggarkiv