onsdag 4 juni 2014

Två arbetsdagar kvar

 Nu har jag hela två arbetsdagar kvar före en månads ledighet. Jag har redan gjort upp en lista av saker som jag vill göra under semstern, det är en hel salig blandning från allt att fixa i blomrabatterna till att sola och njuta vid villan.

Vädret är varm och ordentligt kvavt. 25,6 visar mätaren här i köket för tillfället. MEN nu ska vi inte klaga. Det är skönt att ha värme, och nu finns det all anledning till att göra absolut INGENTING. Man kan ju inte göra annat än slappa i dethär vädret, och hur skönt är väl inte det ?

Ikväll ska vi ha photoshoot tillsammans med Jenny. Jenny är helt AMAZING att fotografera och jag har en massa bilder som jag skulle vilja ha förstorat av ponnyerna som hon fotat. Hennes blogg med bilder finns här: http://jennysulkakoski.blogspot.fi/. Det blir fotografering med lite sommarstuk och vi ska hoppas att inte kräken äter upp oss.

En drös med bla. gamla examensbilder av mig som Jenny fotat. Enjoy! (Kan tillägga det finns säkert 100 riktigt fina bilder ännu jag har på datorn som är fotade av Jenny)






Inga kommentarer:

Bloggarkiv