fredag 3 maj 2013

Pyser som luften ur en ballong

Ehm ? Say whaaat ? :D
Min fredagsfeeelis är alltid som en urlakad ballong, det typ pyser luft ur mig och jag sätter mig ner med en duns i stolen. Idag har det varit en hektiskt dag, då vi varit med barnen till kyrkan och dessutom uppträtt inför de andra barnen i Esse kyrka. Det var både spännande och roligt tyckte vi alla tror jag. Men som sagt, tidsschemat var tight imorse med morgonmål, wc besök etc etc... Men iväg kom vi iallafall och uppträdde gjorde vi!

Så efter jobbet var jag med Fammo och handlade lite smått. En hästtidning fick jag hem, helgen e räddad. Nja, kanske inte helgen, men bra läsning får jag iallafall!
Fammo bjöd dessutom sen på en glass, och det var gott. Min fammo är den allra bästa man kan ha! Hon har alltid ställt upp, lyssnar alltid och är inte sådär gammaldags som tycker att man te.x ska vara gift före man flyttar ihop och får barn. Nej fammo är MODERN! och bra humor har hon och bra humör är hon på alltid! Fammo är absolut den som har varit den bästa av alla far- och morföräldrar jag har. Den dag hon försvinner kommer det vara en stor sorg i familjen, men det är inte aktuellt för jag tror fammo lever tills hon e minst 100! :D helst skulle hon få leva så länge jag lever.

och nu har jag absolut inte gjort något annat än suttit med datorn i famnen. Men jag borde verkligen stiga upp, ikväll tänkte jag och sambon besöka bion och det passar bra för jag är redan sminkad och fixad i håret. det gjorde jag 4.30 imorse.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv