måndag 6 maj 2013

Helgen

Här sov de minsann gott.
Fredagkväll blev det då ett bio besök, Iron Man 3 och den var bra men lite utdragen. Före bion var vi dessutom till Vietnam grillen och åt allt för mycket. Men gott det var det ju!

På lördag hade jag en fullspäckad dag i lepplax tillsammans med ponnyerna. Var från klockan 9 till 17.30 där, med ett liten snabbvisit till Edsevö för att hämta Lady. Jag hann dessutom dammsuga ur bilen samt torka damm ur den, vilket inte har blivit gjort på säkert ett år! Nu känns det nästan roligt att sätta sig in dit igen.

På söndag hade jag också en hästig dag. Jag var på träning till Esse med Diva och det gick bra. Vädret var USELT, men sen klarnade det upp på e.m.
På sen eftermiddagen for jag och R och tittade på en häst i Kronoby.
Och som avslutningen på helgen och kvällen var vi till mamma och pappas och hälsa på och fick plättar. Mums!

Inatt sov jag uruselt, det var länge sen jag varit så trött som imorse. Sambon sov uselt också, så vet inte varför det var en sån natt inatt. Fullmåne ? Så idag när jag kom hem i jobbet, for jag och sova. Och somnade inte utan låg i någon sorts halvdvala.. Och jag har avsolut inte gjort något vettigt sen dess. Bara gått omkring här inne och plockat..

Nu så ska jag strax ställa mig iväg till Lepplax, hade tänkte vänta på sambons hemkomst, men var är han ?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv