söndag 21 april 2013

No life today

Så känner man sig typ...
Inget speciellt har då hänt idag, hade tänkt i någon sekund att till Lepplax och ponnyerna ska jag idag. Men där sade sambon STOPP. Han tog hand om ponnyerna idag och jag har inte gjort mycket här hemma. Mestadels haft magont och ryggont.

Men det jag gjort idag sen klockan 6.00 imorse är: Sett filmen Secreteriat.
Desinficerat wc, för min stackars sambos skull.
Tagit en dusch.
Varit ut med lady på två korta turer, trodde magen skulle dö när jag kom in.
Diskat några koppar.
Tömt tidningskorgen.
Tömt pantpåsen och satt dit en ny.
Tömt roskis.
Tvättat en maskin med kläder.
Läst en bok.
Surfat omkring.
Men mestadels suttit eller legat i soffan. Vilket liv va ?

Sambon kom nyss hem från Lepplax och fixar mat i köket, själv är jag inte hungrig alls.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv