torsdag 25 april 2013

pose

In rooma.. "när jag tagit en för mycket" pose.
Hej hopp! Nu är jag uppe på fötter igen. Spysjukan kom och for och jag har varit i jobb igen.

Sambon och jag var igår igen på danskurs. Vi fortsatte med valsen och till en början gick det jättebra, men sen på slutet tog verkligen min ork slut. Hjärnan lade helt av och jag kunde inte få till det enklaste steget heller. Sådär går det då man inte tagit powernap och börjat 3.30...

Idag har jag mest doonat med ponnyerna och andras ponnyer. Det får ni läsa mer om i den andra bloggen. Livet med ponnyer.

Annars vet jag inte precis något speciellt nytt har hänt. Jag och sambon har bla. haft riktigt mysiga hemmakvällar den senaste tiden. Spelat tre i rad på hans telefon, tittat på gustavsson, varit och handlat tillsammans (vilket jag älskar), och somnat i hans armar på kvällarna. Hur bra är väl inte det ?

I helgen blir det minsann roligheter på gång. På lördagkväll smäller det, då ska vi besöka fyra splitternya "krogar" i nejden och sen ut på den hederliga stadshotellet. Jag kan knappt vänta på att få vara tillsammans med brudarna!





Inga kommentarer:

Bloggarkiv