onsdag 6 mars 2013

När det stormar när det stormar runt omkring, HEJ!

För de som inte visste eller inte bor här så stormar det. Big time. Jag hade en liten gnutta hopp när solen tittade fram att det skulle bli en fin dag. Vilken miss altså!

Återuppstod från de döda igår, drog på mig pyjamasen 18.00 och kröp i sängen 19.00. Somnade i sambons armar och det var det bästa på hela dagen, kanske det var medecinen för ingen huvudvärk idag inte. Fast snoret rinner ju iallafall.

Jag har hunnit besöka apoteket idag, varit in via butiken, ätit lunch, varit till manegen, fixat foder åt ponnyerna, rastat hunden, och nu städat lägenheten. Förståss kom inte det något varmvatten så detdär med golvtorkningen denna vecka blev lite sisådär. Men det får duga, håret på golvet är iallafall borta.

Jag har fått två nygamla fåtöljer av syrran som har varit fammos. Och de är bäst, helt otroligt bra att sitta och slappa i. Sambon, katterna och jag har minsann fattat tycke för dem. Lite nytt tyg på dem och de kommer bli snygga!

Shalom

Inga kommentarer:

Bloggarkiv