tisdag 5 mars 2013

Glorias Divina, check!

Här ligger man i sängen, lite halvdöd känner man sig. Huvudet värker, snoret rinner, och halsen är lite öm. Det började redan på fredagkväll och på söndag bröt hela förkylningen ut. Underbart. Jag antar det är för att jag bytte arbetsplats under en vecka och fick nya baciller därifrån som jag inte är immun mot. Jag har ju klarat alla snorfall os.v hittills, men det är ju "mina" barns baciller och antar jag är ingrodda i dem. Haha! :D

Men lite roligt hade man iallafall i helgen. Jag införskaffade ny tatuering och den gjorde mig minsann snyggare. Jag håller helt för att min kropp är snyggare med tatueringar, skulle inte vilja ta bort en endaste av dem! Och själva tatuerandet, det gick superbra. Jag var verkligen stolt över mig själv och R som var med och titta på fick faktiskt se att det inte var så farligt.


Tatueringen är namnet Glorias Divina, och för de som inte visste är det min ponny. Den bäste av alla vänner man kan ha.

På lördagskvällen var vi till Bennäs och grillade korv där med A och hennes vänner. Kvällen var väldigt bra och blev inte heller för sen, den blev riktigt lagom!

Och vädret ute nu är verkligen kasst. Väglaget är som en skridskobana, det lockar inte att varken motionera hund eller häst. Man vill ju falla ihjäl sig överallt. Och ingen sandar. Varför inte ?




Inga kommentarer:

Bloggarkiv