lördag 13 september 2008

13 Augusti 2008

Godkväll !
Idag har det varit en hektisk dag. Full rulle. Vaknade kvart över 11 och åt, sne for jag till Esse och till Fammos. Sen for jag och mamma till staden. Städade och var till apoteket och till "brännvinsbooode" .... ^^ Köpte två nya tvätsssvampar från Prisma åt mig och simon. En svart och en vit ^^
Väl i esse hämtade jag min bil från fammos och sen for jag till Lappfors efter mera saker. Körde förbi Walthers hage och började nästan gråta. Jag saknar honom så mycket. Känns som det jag är 1000 km bort från honom. :/ Imoron skall jag igen till Lappfors, då ska jag hämta Donna med mig till Forsby för mamma och pappa skall till Grekland. Skall hälsa på Walther då. Saknaden är stor .

Ikväll är det inflyttningsfest. Jag tror det kommer bli en lugn och ngt tråkig fest. har bara en känsla av det. Sitter och dricker världens äckligaste longdrink. Bläää . Nu skall jag fortsätta . . . Hoppas alla får en nice night ^^

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv