fredag 12 september 2008

12 September 2008

Hejjsan !
Äntligen fick jag det rätta programmet till open office som jag förstår mig på. Min snälle mattelärare P hjälpte mig så snällt . ^^
Skoldagen var helt bra. slutade redan kvart över 11, så ja hann äta i lugn och ro hemma, sen bar det av mot Purmo för 2 timmars jobb. Var döslut men bet ihop. Barnen var underbara och sjöng glatt me i alla sångerna. Hade bibeldrama med den. glömde min bibel i kyrkhemmet men en flicka kom inspringandes med den i butiken när jag skulle handla. drämde den rakt på rullbandet. såg lite humoristiskt ut ^^
När jag väl kom hem slängde jag mig i soffan och låg en halvtimme och väntade på Simon. Underbar känsla när han kommer hem . <3
S började laga mat och själv hoppade jag i dushen. sen åt vi. och så slänge vi oss en stund och vilade. s där uppe och jag hit nere. skööönt .....
Snart ska vi till J´s. Imorgon är det inflyttningsfest . ska bli roligt ^^

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv