torsdag 11 september 2008

11 Augusti 2008

Hejj !
Sucka mitt hjärta . Jag har ännu en dag lidit av huvudvärk. Det är ganska ovanligt att jag har huvdvärk. Undrar vad det beror på ?
Jag har precis städat klart här inne . haft ut mattorna, dammsugit och torkat golven. huvudvärken brände till hela tiden ... Snart är S hemma men jag tror det blir han som får koka idag.
Imoron ska jag till Purmo på barndax fick jag reda på idag. Kantor H ringde och bad mig komma. Han är bra Kantor H. ^^ Ska ha fixxat en andakt, lekar och ngt pyssel till imoron. Mycket att göra nu .
Vårt bord gungar nu också... nu var det åtgärdat.

Ridningen igår gick bra,fast det var lite jobbigt i början med Lillemans gångstil ^^ trodde jag inte det skulle bli van med den konstiga takt jag kännde i traven, men det gick bra. han var bra att rida, men arbetar gärna med Musse. Han är bra. Goshäst ^^ Han har fullit mig i smaken på ngt sätt ^^

Shalom^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv