onsdag 10 september 2008

10 Septmber 2008

Hejjsan !
Idag har vi haft eget arbete, vilket betyder att man fått vara hemma hela dagen. Har skummat igenom nya testamentet och börjar på min skuggteater. och skrivit slutarbete. Det känns bra.
Tvättade upp tvättstugan, bastun och dushen idag som inte jag hunnit med ännu. Hittade typ 10 skalbaggar i en såndär rullvagn att ha i badrummet. Jag blev äcklad ...
Efter det så for jag efter M till PG. Hon och jag skulle till stan en vända. Hittade ett nytt vacker ljus åt mig som det står cappucino på och ngr andra vackra ljus. Den senaste tiden har jag fått fnatt på doftljus . ^^
Shoppa också en grytlapp och nya förvaringsburkar. Och så förståss mat.
Lagade mat ikväll åtm simon och efter maten började jag med att tvätta Wc.
Snart ska jag till Esse körandes. Har ridlektion ikväll. Njuter av att vara på ridlektion. För det mesta iallafall. ^^

Hoppas K blir frisk till helgen. Annars går planerna i spillo. Krya på dig ^^

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv