tisdag 16 september 2008

16 September 2008

Hej ! Äntligen har jag fått uppladdat ngr bilder på huset och sånt på datorn. Känns bra med lite nya fräscha bilder !^^ Walther har tydligen fått spunk igen och jag har laddat upp en film av honom som visar hans full fräs beteende som han har när han kommit ut. Allt detta sker i en megastor nervositet för allt som finns i hagen . Det tog honom endast... 5-10 min för honom att komma ut denna gång. Annars kan det ta en 15-30 minuter ? Dagen idag har varit bra. Bara en smula huvudvärk hade jag sista lektionen. tur . Ikväll kommer K hit och ser på Idol med mig och S . Kom på det förra veckan att det vore roligt om K kom hit och kolla Idol. Musiknörd som han är ^^ Sorry K, du vet att jag inte menade detdär ^^ Sen efter att S har kommit hem ska jag laga mat, pizza blir det idag, och så skall jag ut med hunden en sväng. Det blev "bara" 6 km gång igår ... mina ben är lite sjuka. Men det var uppfriskande ! Ringde H igår. H ska komma hit och dricka té på torsdag ^^ Hon ska ta med Zorro. Hennes hundvalp ^^ Donna tycker EGENTLIGEN inte om hundvalpar, men hon måste väl lära sig. ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv