tisdag 5 augusti 2008

Uppdatering 5 Augusti


Godkväll .
Just nu är jag ledsen . Pappa berättade idag att Bmw:n skall säljas . Och att jah måte börja snart köra med Nissan . Fyyy fan . . . Jag graderas från lyxbil till skrotbil . Låter överdrivet . Men när man jämför så är det stor skillnad mellan de .
Jag vet allt om att vara tacksam över att man har en bra bil att köra med , men allt med Nissan säger bara åt mig att den är äcklig äcklig äcklig . Den har jätteful inredning , äckliga navkapslar, och låter som en jävla tvättmaskin . Absolut den äckligaste bilen jag stött på att köra . Jag trivs INTE det minsta heller med den bilen . Fy fan .
Jag vet att en framhjulsdriven bil är bättre än bakhjuldriven åt en nybliven chaufför . Bättre på vintern os.v . Men den är bara så JÄVLA äcklig .
Om bara inte pappa låtit mig köra med BMW och haft klart Nissan i tid så skulle jag inte sitta och vara ledsen över dehär nu . Allt är hans fel .

En sak är säker . En dag skall jag ha min alldeles egna BMW . Min alldeles egna . En lika fin som jag har nu .



Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv