tisdag 5 augusti 2008

5 Augusti 2008






Hejsan !
Arbetsdagen tog slut idag efetr endast 2 ½ timme . OTROLIGT ! E hade besök och jag lagade bara maten och for hem . M var överlycklig över att jag köpt salmiak åt henne från båten . ^^ M är bäst ! ^^



Igår fick jag ett överraskaden paket från posten ! Det var från När och fjärran, jag har tydligen kommit med i tidningen för att jag sänt in ett inlägg . Inne i paketet var 2 solkrämstuber . Harkel... JAG är med i NÄR OCH FJÄRRAN ^^ Nöjd ? Ja .
Gjorde reklam för Marmaris, Turkiet . Tydligen tyckte de att det var bra och ville ha det med i tidnignen . Tyvärr prenumerar jag inte på tidningen mera, så jag skall skicka ett mail och fråga om jag skulle kunna få tidningen hem på posten så jag får spara den ^^ Derya blev överlycklig när hon hörde att jag berättat om hennes gamla arbetsplats för en så stor tidning . Hon skulle ringa sin gamla chef och berätta . Han kommer troligvis bli mycket glad ^^ Alltid bra med reklam och resetips ^^

Här är lite gammla bilder av mig från "förr i vääde" , jag har haft ganska många olika färger i håret som ni ser . Jag kan faktiskt inte tro det själv ^^ Från mörk till ljus , och orange till rosa ^^ Häärliga tider ^^
Ska nog börja ladda upp lite gamla bilder från förr så ni får se ^^


Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv