onsdag 6 augusti 2008

6 Augusti 2008



Hej !
Idag har dagen varit riktit konstig . Det känns som Lördag .
Jag vaknade av att det kapplade i köket . Konstit tänkte jag, pappa är ganska tyst . Men då hörde jag att stgen inte alls var pappas, inte sådär tunga utan ganska lätta . Jag tittade ut genom fönstret och såg till min förvåning mammas bil. Det första som kom i min tanke var : är hon sjuk ? Men nej. Mamma hade tagit LEDIGT ! Wow ... det var nog år och dar sen hon sist har tagit ledigt sådär spontant . Det har varit riktit skönt att ha mamma hemma . ^^

Jag har hållit på me datt göra en skoldagbok. Iår blir det tre häften ! Tre häften . Jag undrar om jag inte kommer köpa en egen dagbok istället och använda den till ngt annat .

Och så for jag till stallet . Skönt att mocka en stund. Terapi ^^ Harmoni ^^
Walther brydde sig inte till först i mig. Men när jag stod och pratde med H kom han plötsligt och ville kelas en stund. Min underbara kamel <3
Övade lite NH med honom och det gick riktit bra. Lydde kommandon riktit bra . ^^ Stolt stolt stolt . Hoppas allt håller i sig som han lärt sig i sommar .

Snart ska jag ta en dush och bege mig till H´s . H har köpt en hundvalp. Den är säkert jättemysig ^^ Ska dit och dricka en kopp te tror jag . O äta marmelad ^^ H är bäst . ^


På Bild : Walther bett och Murat . Jag saknar Murat . :/


Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv