torsdag 7 augusti 2008

7 Augusti 2008


Hej !
Idag har varit en underbar dag , till viss del . Har varit med M hela dagen . M är nämnligen hemma från bryssel . Det är hon två gånger i året . Och det är alltid lika mycket att prata om ^^
Vi var till kvarnbacken och tittade lite på hästarna och pratde med A . Det var en riktit rolig stund att sitta där. Donna var med hon med . Om vädret är bra ska vi och rida lektion på lördag ^^ Halleluja ^^
M red walther idag . Gick helt bra .

Ibland blir jag bara så arg så man kokar. När man fösöker förklara en sak för en person och så gör den en helt annan är så otroligt ! Så typiskt ! STÖRANDE .

M ringde och sa jag är ledig imorron igen ^^ På måndan ska jag tatuera mig . Om jag vågar . Jag måste tänka mycket ännu .

Snart börjar skolan. Fy fan ..

På bild : M , J, jag , L och M på klassresan i hesa . Vi är galna ^^


Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv