fredag 8 augusti 2008

8 Augusti 2008


Hej !
Imorse när jag vaknade tänkte jag, SOL ^^ Men nej.. nu är det mulet än en gång . Sucka mitt hjärta men brist icke . Jag hopaps vädret är så pass bra imorgon att jag kan få fara och rida en stund . Det skulle vara fantastiskt .

Hittills har jag inte gjort ngt idag . Jag har tittat på en film . En hästfilm . Flicka, den bruna mustangen . Den var helt ok .
Jag borde titta igenom allt jag skall ha gjort idag . Det är mycket det. Mina skoldagböcker är inte ens färdiga . Jag borde kolla genom alla de förbannade böcker jag har till slutarbetet . Jag vet. börja med slutarbete på sommaren är inget vidare men det är en början så det inte blir för mycket senare. Jag borde ha fotat mer på lägret . Det ångrar jag .

Jag skulle kunna dra iväg ngnstans mesamma . Till turkiet helst . Jag hatar när det är kallt . Pinar sa att hon skulle be för min stackars hy i vinter . Hoppas hennes Allah kan hjälpa mig ? Hon tror att nästa sommar ska mina bekymemr vara borta . Jag undrar ... Nå. Allt är värt att provas ^^ Pinar är snäll . Jag trivs med henne ^^


på bild : M rider Walther .

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv