söndag 10 augusti 2008

10 Augusti 2008

Godmoron !
Då var denna helg åter slut . I fredags var vi chufför åt S . Det gick riktit bra . Vi var till kokkola på kvällen hela shacke . Vi kollade in bilar och for till ABC och äta .

Igår var det Rockabillyparty i Nedervetil , som vi menat oss på . Men mitt i det hela backade alla ur . Vi satt i Jeppis och sen halv 11 for vi till vår villa och drack kaffe . Det har varit en mycket slö helg . Första nyktra helgen på LÄÄÄNGE . Jag tror jag aldrig förbrukat så mycket alkohol i sommar i hela mitt liv . Nästa gång är det bestämt att vi ska ta en fest på Venetziansk.

Igår var jag och M och rida . M red lilleman och jag Musse . Han var riktit rolig . Trodde jag skulle dö efter 50 meter . ^^ H är riktit rolig att rida för . Hon är så glad och skrattar om man skämtar . Men musse galopperade hårdare ön Walther. Han lixxom speeda upp sig från traven till galopp . Känndes som man satyt på en hysterisk Walther . ^^ Men jag hade roligt. Ska börja rida där i höst . Ska prova med varje vecka och se vad man ekonomi säger . Jag borde BORDE klara det . Jag ahr ju iallafall ett litet studiestöd man kan nyttja till ngt man tycker om .

S sover ännu . Jag skall väcka honom. Vi ska till härmä och äta idag . Fammo har fyllt 77 . ^^ Idag är det sista dagen med Bmw . Vi måst byta bil nu när jag far hem . Ska hit tillbaka nämligen i och med att jag ska till Nykarleby imorron . Jag kommer sakna min BMW . Men sånt är livet . Jag visste att denhär dan skulle komma . Suck .


Shalom ^^

Shalom

Inga kommentarer:

Bloggarkiv