måndag 11 augusti 2008

11 Augusti 2008


Hej !
Ja .. Då har jag min tauering på plats . Aj . ^^ Det tog inte så sjukt som jag föreställt mig heller . När vi var klara var johannas fingertoppar blååå ... ^^ Hups ^^ Ungefär som en katt som river, fast lite värre då . Det blev ingen stor en. MYCKET liten . Men jag är MYCKET nöjd med mitt val ! jag vill inte göra ngr förhastade beslut . Därför börjar jag med liten . Kanske gör jag en ny en vacker dag ? Skulle nog bli isåfall på svanken . elelr flera stjärnor .Jag älskar stjärnor. De betyder mycket för mig .
jag är stolt över att jag klarade det . Jag är LIVRÄDD för nålar . Allt vad som heter tandläkare . Och sjukhus . Sprutor . Jag är STOLT . Jag klarade det .

Var ti M´s idag. Gjorde klart min lön och skickade in den till kommunen. Mums . Snart pengar till lilla jag ^^ Behövs . Men det blir nog inte så mycket tyvärr men ... Ngt iallafall . ^^

Shalom ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där var ju en fin, liten tatuering! Duktiga du. :)

Bloggarkiv