tisdag 12 augusti 2008

12 Augusti 2008



hejsan !
Idag har jag varit på ett VaSa besök . med Syster S och med hennes kompis J . O hennes pojke W . Det har varit riktit roligt. Hittade en massa fina fynd . Lite skolgrejjor och nya kläder . Bla en välbehövlig pyjamas . Har snart användt upp M´s pyjmastopp jag fick i julas . ^^ Den e sååå bekväm . Men nu köpte jag en splitterny Hello kitty . Favoritkisse ^^
Hittade en bok med motib av hästar som blir till 3D tavlor. Do skall jag sätta upp vid internatet så det blir sådär hemtrevligt som jag vill ha det ^^

Fick också ett mycket fint vykort från Portugal idag . E hade skickat det. Blir alltid så glad av att få vykort ^^ Och E hade sökt efter Shtelandsapor ^^ Undrar om hon har med en i väskan ? xD

Ikväll skall jag till J´s . Har inte sett henne på EVIGHETER känns det som . Tycker om J . Hon är bra . <3


Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv