tisdag 12 augusti 2008

Uppdateing 12 Augusti 2008


HEj !
Jag kom precis hem fårn J´s . jag har haft en udnerbart rolig kväll . Jag och j for iväg till "Leiffas" och köpte lite smått och gott . ( Jag vet det heter så fint som M booden men jag kallar det fortfarande ti Leiffas ^^ )
Sen for vi till Nasa och satt och fudnera och pratade lite . Jag ringde efetr trillingarna och P . De kom dit och satt där en stund och så for vi till Trillingas på kaffe . Drack nu bara te. jag tycker inte om kaffe .
Satt coh disskuterade massor om bilskola och sånt . Skrattade så vi höll på att dö . Toffe sjöng Im a barbiegirl . ^^

Jag tycker helt klart om SHÄCKE med Ä . Jag har alltid kunnat lita på dem . Även fast jag inte spenderar så mycket tid med dem mera så är de ÄNDÅ i mitt hjärta . Man kan aldrig hitta finare pojkar än så . Där finns ett bra urval av perfekta pojkvänner bruuudar . ^^ Och vänner som man aldrig kommer glömma . Om jag inte börjat spendera mina helger med dem när jag var tillsammans med J så skulle jag nog varit mycket annorlunda än vad jag är idag . De fick mig att se att allt handlar inte om att festa . Man kan ha roligt utan alkohol . De drog mig ur en djup grop känndes det som . Jag har aldrig för en dag ångrat att jag började vara med dom . Det har gjort mig gott ! Tycker så mycket om er killar . Gläm det aldrig. Även fast jag inte är så ofta hos er . <3

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv