lördag 30 augusti 2008

30 Augusti 2008

Hej !
Jag har konstaterat en sak. Man kan inte hela tiden sitta och tänka på pengar och pengar . Man måste ju kunna unna sig ngt roligt här i världen . Jag menar, man lever ju bara en gång . Enligt vissa .

Har gjort ett kokkolabesök idag . Hittade 2 tröjor . Ett halsband och jag unnade mig en mycket bra bok om Horsemanship. har läst den förr men ville ha den i egna händer. Den är värd det ^^

Igår fick jag mig en funderare . En fundering jag måste tänka NOGA på. Jag vet inte vad svaret kommer bli . Det känns svårt . Ingen kan göra beslutet åt mig , det är bara jag som kan . Måste fundera . Tänka över saken NOGA NOGA . .

Ikvälld är det venetziansk . Hmm . . Blandade känslor . har inge förhoppningar eller förvåntningar . Jag har en känsla av att jag bara hänger med ikvälld . Sådär på en kant . Ett hörn . Jag skall ta det lugnt och fridfullt . Ingen krapula imorron vill jag ha .

Shalomm ^^

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv