söndag 31 augusti 2008

31 Augsuti 2008

Hej !
Nu ni . Nu e jag snart forsby bo . Idag bestämde jag och Simon det var dags att flytta ilag . ^^ Trivs inte på internatet och när ett hus står tomt och väntar så är det lika bra att fara dit och bo . Ett megafint hus . ^^ Ska ta en bild ngn dag så ska ni få se . I looove it. Mitt drömhus . ^^ Ännu till så finns det ett stall på gården också. Känns mycket bra ! ^^
Diskade massor och plockade upp massor med fat idag. Ska lägga dit mina saker snart också.

Venetziansk var riktit ok . Hade inga förväntningar och det var helt rätt. Det var en ganska ok kväll med dricka och vännerna. Jag fick låna Stens "kappa" på kvällen. Bara 10 storlekar för stor ! ^^ Alla hade otroligt roligt åt mig ^^ L blev så lycklig på kvällen när vi hade varit vid netti så han sprangoch hoppade i S famn. Det såg roligt ut . Sällan L gör ngt sånt . ^^ Vi kom hem en 4 tiden och K minndes inte om vad som hänt den sista timman . ^^

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv