fredag 29 augusti 2008

29 Augusti 2008


Hejsan !
Jag har sååå fruktansvärt ont i öronen. Får alltid ont i öronen om jag int har vadd i öronen när jag är ute o går och det blåser. Dumma jag glömde förståss vadden och nu sitter jag med öronvärk som varar en stund . Det är så hemskt med öronvärk, jag undrar hur man stog ut med det när man var liten!? Usch va det gör ont !

Jag har en humla med mig inomhus igen . Dom komemr in ngnstans i huset. Var vet jag inte. Är jätterädd . Som vanligt . Fast den har varit ganska länge här hos oss nu. Här inne altså . Men hoppas den dör snart . Det gör inget bara den sitter och tittar i fönstret, bara den inte rör på sig .

Jag tror jag skall fara till J´s om en stund. Måste bara byta lite kläder . Sminka mig .. osv. J är bra . Hon är så fin och bra att prata med. Rätt fram som jag . Egentligen är vi ganska lika hon och jag . I Sursik var vi de som aldrig sa nått eller vågade säga emot . I vår klass är det jag och J som säger precis vad vi tycker . Vi är ärliga . Eller ja .. får det att funka så att säga . Men som sagt. J och jag håller på att lära oss att hålla käft . Så där fint som det heter. Det är en konst kan jag säga, inte så lätt som det ser ut .

Shalom

Inga kommentarer:

Bloggarkiv