torsdag 28 augusti 2008

28 Augusti 2008

Hejsan ! Igår flamsade jag på hela dagen tyckte jag . efter en kamp med 3 lärare att vi inte skall ha nån barnsång iår så slapp jag hemraggande med min Almera . Väl hemma bytte jag hastigt kläder och begav mig till Yvonnes . Behövde berätta senaste nytt . ^^ efter en snabbvisit blev det dags för en ridlektion vid Kvarnbacken, fick rida denna gång med. Valde honom. Han är lite speciell , på ett bra sätt . Tycker om att rida honom. Fick ett par ganska bra galoppfattningar med honom igår , nöjd ^^ Men mycket är kvar ännu med honom och jag vill kämpa vidare. Så så smarrig häst ^^ Looovely ^^ Sen efter lektionen disskuterade vi ett tag och sen for jag körandes till Forsby. Staplade in genom dörren, åt en pirog och staplade i säng . Utslagen. Idag har jag haft ont i nacken. har kanske haft för kallt i bilen. Brukar ha på kallaste och att det blåser rätt mot ansiktet. Kan vara själ att sluta med det nu . Borde tänka på min stackars hy, fasar för denna vinter. Suck. Hörde Kelly Clarkson sång Behind these hazel eyes. Blev förälskad . Så länge sen jag hört den. <3 Så fin fin ^^ Imorgon är jag ledig . Ska bara vara hemma. Och vet ni vad jag skall göra. vara hemma . NJUTA . Jippi slipper nyykaabi en stund ^^ Video : Pppa då han tävlingskör 2006 på Kemora. Helig uppväxt . Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv