söndag 27 juli 2008

Uppdatering 27 Juli 2008


Jag har kommit och tänka på en viss person vid smeknamn K .
Jag har kommit mig till att jag verkligen kan lita på honom . Han har prata med mig två gånger idag , en imorse halv 3 och en gång mitt i dagen . Även fast jag har varit nere och deppad har han lyft upp mig och försökt vara så snäll som det bara går . Lyssnat . Så fina ord det har kommit . Små ord blir stora . Tack för att du är en sån j*vla underbar vän .

idag har jag haft min sura dag . Imorgon ska jag försöka lägga allt bakom mig och börja om igen . Början om från början, börja om på nytt .
Ska till jobbet imorgon . Sen skall jag till jeppis . om jag hinner . Ska handla saker till Sverigeresan . Den känns inte idag lika lockande . Kanske imogon blir det bättre .

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv