söndag 27 juli 2008

27 Juli 2008

hej elller Godmorgon !
Nu är jakobsdagar förbi . Fredag var helt ok . Drack typ 3 cider och var nöjd med det . Igår började kvällen bra , blev skit på mitten och slutet var förjävligt .
Vissa personer svek mig . Mitt tålamod brast i mitten av kvällen . Då orkade jag helt enkelt inte vara glad mera . Jag ber om ursäkt till dig som jag snäste åt . Jag vet inte vem du var. Förlåt .
Tur att jag hittade S mitt i kvällen . Annars skulle jag nog inte orkat . Vi funderade en massa strunt, och hade riktit trevligt . Man kan alltid prata med S , S räddade min kväll . Tack .
K försökte göra mig gladare efter att vi kommit hem . Men jag låg ändå bara i sängen och grät .
Allt som var planerat att bli en bra kväll for redan åt helvete vid halv 12 .


Shalom

Inga kommentarer:

Bloggarkiv