måndag 28 juli 2008

28 Juli 2008

Godkväll !

Dagn idag har varit helt bra . Ganska bra när jag tänker efter . ^^
var på jobb . E var snäll oc jag hälpte A att städa rummet . I två timmar . L var med hon också . Kanske mer inspererande då . Vi fick mycket bra gjort .
Efter jobbet for jag och tanka bilen och sen hem o böt kläder . Vågade mig inte till kylskåpet . Det var en humla i köket . Jag är livrädd för humlor .. getingar ... bin .... nästan allt som flyger .
For iväg till E´s och så for vi till stan med Corollan . Vi var och storshoppa till halppis ^^ Inför sverigeresan . Köpte tandkräm, våtservetter , och en locktång . Locktången hittade jag för 8.50. Ett kap helt enkelt ! Och så hittade jag nya hårspännen också . Lovely ^^ Och jag köpte också en födelsedagspresent åt Simon . Han fyller i Augusti , och jag hittade en perfekt sak som alla behöver ^^
Vi stuttade på till halv 7 och så for jag till S . Jag och S for ut och tog bort baslådan och förstärkare inför Sverigeresan oc så for vi ut och gå en sväng . Vi for till famren och tiadde på rävvalpar. En sån ska jag o S ha sen när vi flyttar tillsammans ^^ Ska nog sova här inatt tror jag . Orkar mig inte hem mer ikväll .

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv