måndag 21 juli 2008

21 Juli 2008

Godkväll ! Imorse kunde jag inte somna om efter att S farit till jobbet. klockan var då 5.00 . Jag trodde det åskade . Det tog en halvtimme före jag somnade om . Suck . E alt lite sur idag . For till jobbet i yrvädret . E har lärt sig gå på toaletten. Stolt piiga är jag ^^ Bakade åtta pizzor till en hungrig familj. Alla utom en blev uppäten. när jag kom hem satte jag mig framför dator. Mamma kom hem tidigt . 16.30. Hämtade posten. Kollade Hm tidningen och åt lite. Sen for jag till bibban . Hade beställ en bok. Horsemanship. Ska köpa en repgrimma åt Walther och försöka prova lite sånt med honom . Ska se hur det funkar helt enkelt . Dessutom är repgrimmor fina. Tyvärr är de inte bra att ha i hagen eftersom de är slitstarka och inte går sönder så lätt. Visste ni annars att jag älskar att skriva av saker och ting ? ^^ Jag har ett tjockt dikthäfte. Jag håller p med scrapbooking, jag har en bok avskriven av Turkiet. EN HEL bok . Det skrev jag på 8:an . Jag har en mapp som jag fyller med hästsaker. Bla. om horsemanship just nu . Jag tecknar lite nu som då och samlar allt i en mapp. Jag samlar också inredningmaterial i en mapp. Jag tycker om att skriva av helt enkelt ^^ Eller printa ut ^^ Blev besviken idag . Riktit besviken. Är inte enda. Hur kan hon ? Har försökt förklara om om om igen . Besviken och arg är rätta ordet . Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv