tisdag 22 juli 2008

22 Juli 2008


Godmorgon ! Jag steg upp för 45 minuter sen. Läste nämligen i mitt horoskop igår att enligt min hälsa ska jag sova ut. Sagt och gjort, sov till 10.56. Och jag absolut inte missat ngt i väderleken iaf. Fy fan ... Veit ni ... snart böre skolona... typ en mååna kvar snart . Fy farao. Tänk er he . 1 månad . Borde verkligen leva liive nu . Lär man nog ändå göra . Nu är det Jeppisdaga, snart är det mantorresan. Och den skall jkag försöka klara utan åksjuketablett .Men jag skall nog ta med för säkerhets skull . ^^ Jag minns ännu från ifjol . Jeppisdagan . Freestyle. Vilka minnen. Låg i vattenpottar på gågatan. De flesta som kollade på blev ganska förvånade att vi faktiskt frivilligt lade oss ner där . Vi gjorde samma sak tre gånger på en dag. Otroligt . Först på gågatan, sen framför stadshotellet och sist i skolparken. Det var härliga tider det . Komemr aldrig glömma Freestyle tiden. Tyvärr är den tiden slut . :/ Skulle inte vilja det men ... Sånt är livet antar jag.

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv