söndag 20 juli 2008

20 Juli 2008


Godmorgon .
Igår var e rockperry . Jag betalade in mig. 40 ege för nått som man inte egetligen var så intresserad av , men bara för att unna sig lite roligt så måste man ju .Minns inte riktit nått mycket av när jag gick in . Slängde bara fram 40 ege o så fick ja armbandet. Tanten som la på mig armbandet talade på och jag nickade. Jag hörde inte alsl vad hon sa. Ja var i min egen värld .

Jag , C och K for till öltältet . De var noga med ID . Lite överdrivet kanske ? men det är ju en festival . Jag ville bli kroppsvisiterad av nån grann kaar , men enda de var intresserade av på mig var min väska. suck . jag t.om försökte en gång men de bara pekade på min väska .

Vi satt ganska länge vid hamnen och drack . Det var så fint . RG line stod där också. Den var dock inte så fin . Såg shabbig ut .

Såg inte så mycket känt folk där heller . vilket gjorde mig besviken . Såg N, A , J och J . Kul att prata med alla 3 länge sen sist . För länge . Janå J såg jag ju förra helgen men vi kan leka att det inte räknas :D

K och jag somnade i baksätet när vi for hem med C, dom andra hade farit före . K och C är bra . De hölll båda reda på var jag var. Om C for såg kom K och var med mig och K for tog C hand om mig . Härliga pojkar . ^^ Det var en lyckad kväll, synd bara att det var bara vi som var inne av hacket , resten var nån annastans .

S var ju i Oulu , på naa tractorpulling. Innerst inne vet jag att han nog helst av allt skulle velat vara i vasa med mig och kompisarna . Men han ville inte svika D och J . han är på väg hem nu . Då SKA han och handla. han har inte nån mat hemma . Han har gammal mjölk, gammal juice, yoghurten är slut, saften är slut, brödet är slut. Allt är slut. Varför förstår inte män att man måste HANDLA inför helgen ?!

Jag ska vara här en bra stund idag. Låta bilen och huvudet vila . Jag är bara så trött och bakfull.

På bild : jag på midsommar .

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv