lördag 19 juli 2008

19 Juli 2008


Hej ! Det blev en sen bloggning ikvell .
Jag har just kommit från "storstaan" . Har varit arg så det har bubblat och kokat i mig ikvell . Men det har gått om . Man har underbara vänenr som gör en glad . Blir helt bubblig av att tänka på det ^^
Dagen helt ok. slutade 3 . Var och tanka och köpte sallad . Mums, Fresh sallad är så så good ! Det blev min middag . Älskar dne salladen, fudnerar stort på att köpa en till imorgon . Tankade idag också . Suck . Hatar .
Ikväll har jag gjort pappa en bra sak , jag har hämtat bildelar ännu en gång . Och jag var sååå duktig ^^ Jag komemr nog allt bli proffs på dethär en dag ^^ LeveransBI ska mitt företag heta .

S har gått och lagt sig . Det borde jag med . Måste först på wc . Tvätta bort sminket . Borsta tänderna , drick en skvätt och sen upp . Fast jag är nog inte så trött . Egentligen .
imorgon, bara jag blir på hugget, ska jag städa både ur Nissan och BMW . Alltid nör jag blir på hugget borde jag göra det medsamma , för nästa dag är det inte lika lockande .

Jag vill ha en målarbok .

På bild: vår villa .

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv