torsdag 17 juli 2008

Uppdatering 17 Juli


DÅ var arbetsdan över än en gång . Ja ha varit i dushen . Pappa sa att min bmw ska ut på ÖT snart . Den ska säljas . Snart måste jag börja köra med Almera . Det gör ont i mig . Bmw är så så fiiin . För fin . Men så bekväm . Jag har blivit god vän med min bmw . Hur ska jag kunna slita mig ifrån den ? Det är ju bara en bil , men det är mer än en bil . Det är en bmw . Har fallit för bmw på ngt sätt dehär senaste 2 veckorna. Jag var till en början skräckslagen av att köra Bmw . Rädd att crusia ner i diktet , förstöra pappas bil . Nu är jag inte rädd mera . Bmwn har krockkuddar . ^^ Undrar hur det gick för dom som hade Bmw:n senast. Om de dog i olyckan , eller om de överlevde ? ingen som vet .
Samma med min almera . Undrar om nån dog eller blev skadad ?

Jag minns en bil vi städade ur en gång så hittade vi massor med skivor. Bla. Nightwish, iron maiden os.v Man kunde se karatärena i bilen riktit. I bakluckan tror jag att det fanns gammla ölburkar . Hittade två klassringar . En av dem har jag faktiskt på mig . Ingraverat Reku 9B 82 VV . Antagligen an mycket gammal klassring .
Ingen som vet .


Snart skall jag tii Ytteresse och kolla in F-G kuppen igen. Denna gång är det dressyr men jag skall släpa med mig M . Länge sen sist och få se om vädret vill som andra vill . Suger med regn . . .

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv