torsdag 26 juni 2008

Uppdatering 26 Juni 2008






Jag har haft så tråkigt idag. Så jävla tråkigt . Så tråkigt att jag skulle kunna dö . Så tråkigt . Fy .
For till fammos körande för att äta. Spännande att köra själv. men till lika skönt . Saknade S sällskap <3 Fammos ervaerade mat åt mig och alltid när jag sitetr och tänker på ngt frågae hon : ere stygg ? Du bööv int ita upp e . Ja veit he er stygg .
Hoho me Fammo ... ^^
Fundera hårt att ja skulle ha farit runt Vitsjön runt men.. Jag ångrade mig . bensinsnåla jag efter en dag ^^
Har röjt i mina skivor nyligen. Var på jakt efter ngr skivor till bilen, det blev kanske 2 till av 70. Himmel och pannkaka tänkte jag när jag drog ut skivorna ur min låda. Finns det verkligen såhär mycket skivor som jag bränt ? Otroliga saker !
Plockade ut ngr omslag som jag själv lagat ngn gång i tiden. De är hederliga ^^
Hittade ngr gammla godigarna jag satt och lyssnade till . Det tog fram minnen.
Amigos forever påminde mig om dansledaren A i Freestyle. Lordis hard rock halleluja påminde mig om att jag faktiskt hatade dem i början, men nu är dom värdefulla . ^^ Marie Serneholt påminde mig om Stafettkarnevaen i Hesa då hon mimade. Såg icke bra ut. Sorry . Grease tog mig tillbaka till musikalen i Sursik. Ojj ojj. Vilket minne ! Och vart har kometfabriken tagit vägen ? Crazy Frog påminde mig om en gammal klasskamrat i Sursik som var så bra att härma honom. J var bäst ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv