torsdag 26 juni 2008

26 Juni 2008


Godmorgon !
Jag har hela sommaren hittills funderat om det kommer ngt sommarlovprogram . Och ja, Hej hej sommar kommer, men det var inte riktit så bra som jag trodde . Sommarlovsprogrammet visar bara massor med barnprogram man annars typ har set.. De gör inget själva . Ijfol hade de ngr ganska konstigas men bra inlägg, te.z dom där sniglarna som spelade fotboll, men just nu tycker jag det verkar dåligt med sånt.
"När jag var ung" hade de Vintergatan 5A, 5B . . Det var mycket bra ! Med Peo ... :P Han ägd ^^ Just nu är jag inte imponerad av sommarlovsprogramemt från Sverige . Men jag skall inte "moitta" på Sverigie heller, Finland har ju inte ens ngt sommarlovsprogram . Finnar är dåliga att satsa på barnprogram.

Just nu ligger min underbara hund i min säng och sover i min underbara säng. Hon har just fått ett ben , och hon är väldigt nöjd . va dksulle jag göra utan henne. Hon är underbar . <3 Nu är hon till på köpet lite arg för byns taxichuafför kom hit utanför med sin taxi. Hon vaktar .

Inga kommentarer:

Bloggarkiv